Služba začína synchronizovať medzi hodinkami, mobilnou a webovou aplikáciou v obmedzenom režime.
Vyzerá to tak, že systémy spoločnosti Garmin sa zotavujú po závažnom výpadku, ktorý sa začal 23. júla a trval celý víkend. Služba začala nenápadne synchronizovať a to aj napriek tomu, že v mobilnej aplikácii stále svieti (v čase písania článku) žlto oranžové upozornenie o údržbe servera.

Zdroj: Touchit
V prípade, že vaše aktivity neboli stále nahraté na Garmin Connect, nemusíte sa obávať, nestratili sa. Potvrdil to samotný Garmin, čo sme si overili 27. júla po 13:00, kedy sa naše aktivity synchronizovali jednak s mobilnou, tak aj s webovou aplikáciou Connect.
Údaje by sa mali tiež dokázať synchronizovať s akýmikoľvek aplikáciami tretích strán, ako je Strava, ktoré sú pripojené k vášmu účtu Garmin, hoci Strava varovala, že aktivitám môže trvať ich nahratie až týždeň. Garmin síce v aplikácii informoval o „údržbe servera“, pričom veľa zdrojov potvrdilo ransomware útok WastedLocker. Garmin tento útok stále oficiálne nepotvrdil.
Je však možné, že k obnoveniu plnej prevádzky služieb bude Garmin potrebovať ešte niekoľko hodín, možno dní.
Prečítajte si aj:
Outdoor od hlavy po päty: Smart hodinky a pohyb vo voľnej prírode (1. časť)